Veckans text på skrivarsidan.nu

En av mina texter har blivit utnämnd till Veckans text på skrivarsidan.nu Jag blev jätteglad, eftersom det visar för mig att jag faktiskt är på väg någonstans. Dessutom ligger den på första sidan, vilket gör att människor kanske hittar till några andra av mina texter. Gå gärna in och titta!


Det roliga i det hela är att texten skrevs som en ironisk kommentar till hur självupptagna många författare är, och så totalt blinda vad det gäller deras texter. En bekant till mig lät mig läsa en del ur hennes (till förlag inskickade) manus och det var fruktansvärt dåligt skrivet, inte ens korrekturläst. Men ingen på den här sidan verkar fatta ironin utan hyllar novellens författarflicka som en "tuff tjej". Hm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0