Dina närmsta fem

Jag fick under en kurs i personlig utveckling lära mig att du är ett snitt av dina närmaste fem. Du tjänar ungefär lika mycket som de. Du rör dig i samma kretsar eller områden. Om de är singlar, är du troligtvis singel. Har de barn, har du troligtvis barn.


Och det är de här människorna som påverkar dig. Vill du förändra dig, byt ut egenskaper i kretsen mot andra mer tilltalande.


Men det är ju inte helt lätt att veta vilka som är de närmaste. Just det, du är en av dem, så vi är nere i fyra personer. Jag har ju så många som jag tänker på så ofta och som jag tycker så mycket om.


Jag vet nog inte riktigt vad jag vill förmedla. Men det tål att funderas över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0