Bloggtoppar

Jag går in på bloggtoppen och tittar igenom de mest besökta bloggarna. Jag har nu tagit fram de mest utmärkande dragen för att kunna göra en lika välbesökt blogg:


De är ungefär 14 år.

De är "provocerande, elaka och säger vad de tycker" enligt egen utsago.

Bilderna utgör ungefär 90 procent av innehållet.

De skryter med hur mycket de tjänar på sina bloggar.

De stavar illa eller särskriver.

De snackar skit om varandra och håller försvarstal.

De skriver om hur jobbigt det är att var en känd bloggare, alla människor som känner igen dem på stan och att de aldrig får hålla något privat.


Dessutom tycker jag att den här Kissie ser ovanligt läskig ut. är det plastikoperationer, tro?


Kommentarer
Postat av: Bodil

Lustigt, jag gjorde en liknande koll av bloggtoppen häromdagen =) och du har verkligen satt fingret på dessa små hoppor! Och jag håller med om att Kissie är i läskigaste laget! Man blir ju fan rädd. Men Kenza är ganska söt.

2009-05-07 @ 11:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0