Badtunnan var varm och maten god

Jag hade en jättetrevlig tisdagskväll hemma hos chefen. Bjöds på en jättegod tonfisksallad med massor a fina oliver och ägg och majs och allt möjligt gott, och vitlöksbröd och vin och små nötter. Mums!


När middagen var uppäten och badtunnan varm skvalpade vi omkring i den under en mörkblå himmel. Riktigt kylig kväll men vattnet var varmt och lent som sammet. Jag sov som ett barn i hennes dotters våningssäng. Jag som aldrig brukar sova bra i främmande sängar.


Imorse väntade pendeltågskaos efter frukost men jag fick en sittplats så jag var ganska nöjd ändå. Blev lite försenad till första mötet men det gjorde inte så mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0