Tisdag. Igen.

Helgen rann ifrån mig precis som alla andra helger, men den var bra medan den varade. Jag åt middag med lillasyster och mannen, tittade på schlagern, gav mig ut på en tretimmarspromenad, pysslade med texterna, städade och fixade lite. Ingenting och massor samtidigt. igår var det skrivkurs, gång sju av tio, så nu börjar det dra ihop sig mot slutet. Känns som om jag har producerat en väldig massa text men är någonting jag kan arbeta vidare med? Inte så bra med ett så stort glapp till nästa termin, det känns som om jag kommer att lägga det alltför mycket åt sidan. Måste fundera ut någon bra lösning så jag kommer mig för att göra det.


Jobbet är... jobbigt. Tråkigt. Jag har mycket att göra, så pass att jag har lyckats förtränga en del. Det ligger nog och pockar på uppmärksamhet i min inbox.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0