Skrivdags igen!

Skrivkursen igår var det åttonde tillfället och nu är det bara två gånger kvar. Känns tråkigt. Jag tittar igenom de texter jag har hunnit med under de här två terminerna och blir glatt överraskad över att det är så pass mycket material. Nästan inget är fullständigt, men det gör ingenting. Det hamnar i mitt eget textbibliotek varifrån jag senare kan sno karaktärer, idéer, formuleringar och upplägg. Jag fick bra respons på min senaste text, Refuseringen, som jag blev inspirerad att skriva efter att en av tjejerna har lämnat in manus till förlag. Tänk att en dag bara komma dit...


Men nu är det nya tag och jag har en del idéer som jag inte vet hur jag vill förverkliga till nästa vecka. Bäst är ju om jag hinner slutföra dem innan fredag så att de kan diskuteras redan på måndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0