Sjuk på helgen!

Jag är hemma och sjuk och tycker synd om mig själv. Det värsta var att sjukdomen började i fredags eftermiddag så jag har inte haft någon vidare pigg helg. Somnade klockan nio i fredags och sov till elva. Mannen var måttligt road. I lördagssläpade jag iväg till bion med syrran. Vi såg Män som hatar kvinnor, och den nådde alla förväntningar jag hade! Sedan åt lite ett par tapas på Sardin, god mat coh billigt men sjukt ouppmärksamma servitriser. Drar ner det hela så mycket... Igår var det bara vila som gällde. Idag är det jag, Charmed på tvn och så ska jag orka tvätta. Och kanske plocka lite hemma...

Kommentarer
Postat av: Iceea

Japp det börjar brännas nu ;)

2009-03-30 @ 10:24:24
URL: http://iceea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0