Och så var det färdigt!

Så ska det då vara färdigt! Jag var lite nervös när jag kom hem igår men det visade sig att de faktiskt hade lämnat in nycklarna så de anser sig klara.


Badrummet är... fint. Absolut. Jag inser dock vissa praktiska brister som jag måste lösa efter hand. Det enda jag hade att klaga på är att ena glaset till lampan måste ha gått sönder, för halva saknas. Och så visste jag att jag hade missat att köpa en ny eldelare. Den behöver bytas. I jämfört med allt det vita är den smutsgul och ser ut som om jag har blåst cigarett rök utan filter på den i år.


Men det är klart! Toalett och handfat och dusch på plats! Jag monterade hyllorna och placerade ut mina saker och ja, det ser fint ut! På lördag är det invigning med familjen. De ska titta, inte duscha. Det är bara jag som får duscha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0