De tre musektörerna


I torsdags var det så dags för De tre musketörerna på Stadsteatern. Jag hade fått biljetten tillsammans med middag före i födelsedagspresent av min vän. Å, vilken underbar föreställning vi såg! Späckad med låtar jag gillar, energi, glädje och skådespel. Det var inte tråkigt en minut! Sånginsatserna som hade fått en del kritik eftersom de inte var helt rena gjorde bara pjäsen bättre. Pjäs och pjäs, det var mer en musikal. Fantastisk! Om det inte vore för att de flesta biljetterna var utsålda, skulle jag rekommendera alla att gå och se den!


Jag och vännen var först och åt lite tapas på Barcelona, men var överens om att det var överpriser. Servitören kunde inte få bort oss fort nog. Men vi hade det trevligt och hade mycket att hinna prata om innan föreställningen började.


Efteråt var vi båda alldeles upprymda och vi var inte de enda. Alla som strömmade ur lokalen log, pratade och skrattade. Jag är så glad över att hon tog med mig på detta äventyr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0