Träning

Jag kom iväg igår för ett extrapass på gymmet på lunchen igår, men tog det lite lugnare än vanligt och körde bara 50 minuter. Vill inte överanstränga mig nu när jag inte är riktigt bra. Efter jobbet gick jag och kollegan en och en halv timme. Det var friskt ute, lite regnstänk men inte så att det störde. Skönt att få sträcka på benen. Idag blir det lunchträning, imorgon vila, torsdag lunchträning och kanske en lite promenad, fredag vila och lördag och söndag promenader. Jag hoppas, hoppas, hoppas att vädret i helgen blir lite kallt och klart, så att jag vill vara utomhus. Jag saknar solen.


Kommentarer
Postat av: evelina

Godmorgon !:)

2009-01-27 @ 08:27:14
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0