Klappa!

Jag gjorde ett så utmärkt, täckande jobb igår, att jag inte riktigt kan komma igång idag trots att jag har varit här i över en timme. Istället tittar jag runt på favoritbloggsidorna, och fastnar bland hästar och inredningstankar. I söndags tjatade jag om en kattunge alldeles för länge, idag vill jag bara klappa hästar. Jag tror inte att det handlar om någon barnlängtan, för jag vet inte ens om jag verkligen vill skaffa barn och jag vill verkligen inte ha några nu. Men det är något med det där ulliga och mjuka som lockar. Det finns massor av hundar i området där jag bor, men jag tror inte att ägarna skulle gilla att jag sprang fram och krävde att få klappa.


Nej, jag får hålla mig till mannen helt enkelt. Men han är inte lika mjuk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0