Helgen

Nu är det äntligen helg snart igen. Veckan har varit lång och tuff på många sätt, men rolig och fartfylld också. Ikväll blir det lugnt och skönt med mannen. Vi ska äta en god sallad och titta på Let's dance. Och sen somnar jag väl som vanligt... imorgon ska jag följa med lillasyster och föräldrarna och köpa hennes nya kök. Sedan ska vi äta middag hos storasyster, hela stora familjen. Det ska bli roligt att träffa mamma och pappa. En promenad ska vi nog hinna med också. Och på söndag har jag äntligen en tvättid! Herregud, så mycket läskig tvätt jag har! Jag skäms över tvättkorgen som står i sovrummet, inget feng shui här inte. Kanske kan jag orka dammsuga och göra lite fint också. Jag köpte lite nya badrumssaker på IKEA igår. Små burkar till bomullsrondlar och tops. Det kommer att bli så fint, så fint. Och inga bakterier kan nå dem när burkarna är stängda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0