Frukt är nyttigt

Jag känner mig svullen i halsen och öronen och har ont i axlarna, och är trots att jag gick och lade mig tidigt idag dödstrött när jag släpar mig ur sängen halv sju. Jag har inte lyckats komma tillbaka till mina tidigare vanor än efter julhelgen, men det är ingen brådska. Jag har lovat mig själv att inte stressa på mornarna eller efter jobbet för att hinna med tågen. Det går fler.


Gårdagskvällen tillbringade jag på gymmet, 70 minuter crosstraining och 30 minuter styrka. Lite överdrivet kan jag se i efterhand, eftersom min kropp tydligen jobbar mot någon infektion. Jag ska försöka ta det lite lugnare på passen denna vecka. Idag ska jag promenera med min kollega efter jobbet. Min favoritform av träning. Man får både prata, vara ute i friska luften, och röra på sig.


Jag borde sätta igång och jobba, men mitt huvud är fyllt med bomull. Jag åt en grapefrukt, men det hjälpte inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0