Formexmässan

Jag vandrade igår omkring på Formexmässan, och häpnade över alla dessa varor som går att köpa. Plötsligt får jag ny respekt för min chef och hur hon väljer vårt sortiment.

Det var roligt att titta på alla saker, men dåligt med gratisvaror. Jag trodde att man skulle bli sköljd av vårens nyheter i ett försök att "bibehålla en fin relation". Men jag var visst ute och cyklade. Jag fick ett par salladsbestick i gult. Det var snällt.


Hur som helst, har veckan varit intressant arbetsmässigt. Jag har lärt mig mycket av att sitta med på mötena och blivit inspirerad av utställningarna. Jag vet inte riktigt hur jag går vidare med det nu, men jag sparar väl allt så länge tills chefen säger åt mig att göra något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0