Uppdatering projekt renovering

Projekt renovering går dåligt. Alla säger olika saker och jag hatar att vara den som vet minst i denna röra. Vem bekostar vad? varför måste alla rören bytas? Hur ska jag ha råd med det här?


Igår var jag och köpte en toalett på Bauhaus. Jag fick slag när jag såg priserna på badrumssaker. Jag hade ingen aning om att det var så dyrt. Jag trodde att när man talade om dyra badrumsrenoveringar, så menade man själva arbetet och kaklet. Men jag hade fel. Herregud vad saker och ting kostar! Och så tråkigt det är att titta på dem till sig själv. jag känner mig så ensam i min renovering. Jag önskar att någon annan var lika engagerad som jag.


Kommentarer
Postat av: Iceea

Inte för att det är nån tröst men badrum brukar generellt vara det dyraste rummet att renovera. Efter det kommer väll kök...

2009-02-06 @ 08:27:23
URL: http://iceea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0