Tisdag

Så var jag helt plötsligt inne på andra dagen i arbetsveckan, efter en tuff start igår. Jag ebrättade för min chef att jag tänkte ansöka om tjänstledigt och hon tyckte att det var ett jättebra förslag och försökte övertala mig att gå en ekonomiutbildning. Inte direkt vad jag har tänkt mig. nu vill jag göra något roligt!


Sedan var det dags för andra kurstillfället. Två flickor var där som jag inte hade träffat tidigare. Riktigt bra grupp verkar vi bli, det är roligt att få lite nya synvinklar och jag kan se vilken skillnad det har varit mellan grupperna, de är så mycket mer intresserade än vad min grupp var. Vi presenterade våra projekt och jag fick bra feedback på mitt, de flesta tyckte att det var en bra idé. nu sitter jag med massa skrivlust i fingrarna och beställer saker (inte på ett poetiskt sätt) och väntar på att arbetsdagen ska ta slut så att jag får sätta igång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0