Oinspirerad och arg

Igår hade jag en riktigt dålig dag. Hela den här veckan har varit tung. Dels är det jobbet, som inte alls fungerar som det ska, dels är det renoveringen som hänger över mig som ett svart moln, dels är det personliga mål som jag inte alls uppnår. Igår var jag verkligen på botten av allt, och ville mest gå hem och gråta och känna mig arg och värdelös. men när jag vaknade imorse kändes det bättre. Torsdag är nära helg, och jag har en lugn kväll framför mig då jag ska städa hemma så att det är fint till på lördag. Jag hoppas på en riktigt lugn helg, jag vill bara ta det lugnt och vara hemma. Förra helgen var jättemysig, men eftersom veckan var så fullspäckad var jag så trött. Nu är jag i bättre fas. Men först ska jag ta mig igenom arbetsdagen idag, och imorgon. Jag hoppas att jag kommer att klara av det utan att explodera. För säkerhets skull ska jag nog undvika vår Göteborgsfilial, eftersom de drev mig till vansinne igår. Jag är rädd att jag börjar skrika eller gråta eller något om de har rört till det mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0