Nyttigaste livsmedlen.

Kollegan är väldigt intresserad av hälsa och han läste upp de nyttigaste livsmedlen för oss. Jag ska se om jag kan komma ihåg alla 18:

•·          Choklad

•·          Nötter och solrosfrön

•·          Blåbär

•·          Baljväxter

•·          Havre

•·          Yoghurt

•·          Vin och vindruvor

•·          Linfrö (krossade)

•·          Olivolja

•·          Lax

•·          Broccoli

•·          Spenat

•·          Tomat

•·          Äpplen

•·          Apelsiner

•·          Avokado

•·          Lök

•·          ...


Jag går bet på den sista. Men det var i varje fall en intressant lista. Det är kul att äta blåbär och tänka: aaah, jag är så nyttig.


Kommentarer
Postat av: Iceea

Ha,ha,ha...

LÖK är LIVSFARLIGT!

man blir bara gasig i magen!

Kanske nyttigt för magen men inte för omgivningen ;)

fnissar

2009-02-27 @ 12:31:22
URL: http://iceea.blogg.se/
Postat av: Iceea

Ja du det med att skjuta råttor....

Vet inte. Kan ju ha dött av nått annat men svårt att tro det. bara huvudet som var skadat resten intakt. Men allt var mysko för den låg mitt där alla människor gick i en blodpöl. Kanske att någon trampat på dess huvud då den sprungit där men det har jag svårt att tro. Råttgift verkar oxå osannolikt. Fasen vet vad som hänt den stackaren.

2009-02-27 @ 12:47:34
URL: http://iceea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0