Kurser till hösten

Jag letar kurser till hösten. Nu har jag verkligen bestämt mig, och kommer jag inte in på någon av skrivkurserna satsar jag på litteraturvetenskap. Jag måste få en paus härifrån. Det här är ett dåligt ställe. Jag tänker mig att allt jag läser i svenska kan jag använda senare, komplettera med ett års pedagogik och få en lärarexamen. OM det vill sig riktigt illa. Det har visat sig att det finns fler kurser mot vad jag trodde. Jag söker nog alla.


För övrigt jobbar jag helt i motvind. Direktiven jag får går åt ett håll, och sedan gör chefen tvärt emot vad vi säger, och sedan får jag försöka reda ut all röra igen. Hopplöst. Jag är så trött på att hela tiden göra om, börja om, tänka om.


Kommentarer
Postat av: mademoiselles

Även om du kommer in på kurserna eller inte, så har du i alla fall ett mål till hösten. Jag tar studenten nu i vår och jag har inte en blekaste om vad jag ska göra sen. Börjar få lite smått panik över det.



Lycka till med framtiden! :)

2009-02-03 @ 09:30:09
URL: http://mademoiselles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0