Helgen

Jag hade en jättefin helg. I lördags var jag och mannen och lillasyster på möbelutställningen av Carl Einar Hjort på NK, och sedan och fikade på café Fix. Hem och vände, och sedan var vi hembjudna på lite improviserad middag hos storasyster. När jag och mannen kom hem till storasyster var lillpojken på så gott humör, han skrattade och pratade med mannen och mig under rätt lång tid, innan han deppade ihop lagom till lillasyster kom. Men han repade sig efter att fått sova lite. Så söt! I bjöds på jättegod thaiwok, massor av vin och så fick vi syrrans specialitet tiramisu till efterrätt. Mums! Jag åt så mycket att jag tror att jag gick upp ett kilo. Det var så mysigt att få komma dit. Jag är så glad att jag har dem. Jag är inte så bra på att göra improviserade saker, och just helgkvällarna brukar det bara vara mannen och jag, så det kändes extra roligt.


Söndagen var det förvisso lite bättre väder, men mannen var bakfull och jag lite söndagångestladdad, så vi tog det lugnt hos honom och åkte hem till mig först på eftermiddagen. Hemlagad pizza och massor av Förhäxad från min nya box. Han säger att han tycker att det är löjligt, men jag tror att han tycker att det är ganska bra. Han vill bara inte erkänna det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0