Det var den arbetsdagen

Jag ska vara helt ärlig: jag har inte fått mycket arbete gjort idag. Kanske är det därför dagen har känts rolig? Den har ändå tickat på snabbt. Jag har hunnit titta på lite gamla saker och lite nytt, och skriva ut ett par papper, och så träna på lunchen. Jag har lite ont i halsen, så ställde in mig på ett kortare träningspass men när jag väl var igång blev det ändå 55 minuter. Dock höll jag inte uppe samma tempo som vanligt. Men det är ju bättre än inget. Snittar nu dryga fyra mil i veckan. Det är dags att köpa nya träningsskor.




Kommentarer
Postat av: Sanna

Trevlig blogg :)

Hoppas du får en bra helg.

2009-02-06 @ 16:29:10
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0