Äntligen helg!

Äntligen helg! Jag har förtjänat den, den här veckan! Usch, en sådan risig vecka jag har haft. Men nu ska det bli en bra helg, och en bra nästa vecka! Mitten av februari närmar sig med stormsteg och innan jag vet ordet av börjar luften fyllas med vårdoft och lukten av snö försvinna. Vet ni, jag längtar efter våren. Vi ska ha en bra vår i år, jag och mannen och familjen och alla vännerna. Vi ska ha picknickar och promenader i skogen och besök på herrgårdar och jag ska klappa hästar och hundar och dricka vin på uteserveringar medan solen går ner. Alla som vill får vara med. Snart, snart, snart är det dags igen.


Men först helg. Lugn och skön fredagskväll och så något roligt imorgon. God lördagsmiddag och slapp söndag med bio. Jag ska sova länge imorgon.


Helg, helg, underbara helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0