Skriva?

Jag snubblar på orden idag. Får inte till något riktigt flyt i texten. Huvudet är lite segt, kanske det kan bero på det? Det måste gå över innan skolan börjar.  Är ganska nervös inför kursstarten på onsdag. Jag hoppas att det är några trevliga människor som jag ska gå med. Tänk om jag inte får in något flyt då heller? Tänk om jag faktiskt inte alls kan skriva, om allt det där bara är i mitt huvud. Det har varit den enda stora drömmen jag har haft, den enda drömmen jag har hållit kvar vid. Om den bara visar sig vara på låtsas, vad gör jag då? Vad har jag då kvar?


Kommentarer
Postat av: Iceea

Nä förkylningen är kvar och jag gick inte hem. Envis är ordet som symboliserar mig...Tyvärr...

2008-09-08 @ 11:40:58
URL: http://iceea.blogg.se/
Postat av: Bodil

Du bevisar dagligen att du kan skriva vännen. Det finns massor med människor som inte ens känner dig som läser din blogg, just för att den är så fint skriven.

2008-09-09 @ 08:45:05
URL: http://bodilsminicirkus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0