Kursdags igen!

Så är det redan kursdags igen! Jag har skrivit ut kopior och häftat ihop och sorterat in i pärmen. Nu väntar jag på att klockan ska bli mycket så att jag får gå dit. Sedan ska jag hem till mannen och dricka lite te och sova. Han har tenta på fredag och är lagom stressad och panikläser böcker. Själv har jag tagit tag i saker, och synkat mina två kalendrar så att jag numera vet när jag är uppbokad och jag är ledig. Jag har också bokat en liten resa till Enköping för att hälsa på min Irlandsvän. Det ska bli mycket trevligt att träffa henne igen. Om jag har tur är även vår gemensamma vän där. Jag hoppas det.


Det känns bra att komma iväg. Jag har upprepade gånger försökt att hitta en helg att åka dit på, och det är stört omöjligt med mitt dumma schema med saker jag har planerat upp. Men nu blir det alltså av! Känns som sagt väldigt bra.


Det är fullt upp på jobbet. Bara jobb och jobb och aldrig får man vila.


Kommentarer
Postat av: Iceea

AHA! Ännu en julälskare! HÄRLIGT! Det finns på tok för få av oss. Jotex är en inrednings kattalog. De har mest textiler och så. Är kund hos dem. www.jotex.se

Finns massa fint där.



Vad anbelanagr kräftorna så minns jag ej vilket märke de Svenska kräftorna hade. Färska var de iaf. Men inte bra. "Mjöliga" och inge bra smaksatta. =(

I somras käkade jag färska från nån kust som hette kaku...(neråt i världen)ja nått åt det hållet. De var JÄTTE goda! Tror de var Ullmos. Bra iaf.

2008-09-18 @ 08:27:43
URL: http://iceea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0