Framkallningens fasor

Jag har under några dagar försökt att framkalla bilder på nätet. Första gången satt jag i en timme innan bilderna bara magiskt försvann. Igår satt jag i två omgångar. Först oktobers till januaris bilder, och sedan februari och fram till dagens datum. Jag tar ganska mycket bilder så den sista blev över 500 foton. Överföringen tog en bra stund. Sedan hängde sig allt och försvann, igen!


Jag är besviken. Varje framkallning har en engångsumma, och det retar mig att jag ska behöva betala den många gånger och framkalla i så små mängder i taget. Varför kan jag inte få framkalla allt i ett svep? Jag har framkallat över 1200 bilder förut på en gång. Mycket irriterande. Men jag ska inte ge upp. Jag ska nog lura den där framkallningen, och få hem mina bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0