Budapest

Nu har jag och mannen bokat en liten resa. Det blir tre nätter i Budapest i slutet av oktober. Det är inte en strand, och det är inte varmt, men det är i varje fall en helg iväg bara vi och göra något annat, och se något annat. Jag ska läsa på om Budapest så att jag vet vad vi ska göra. Jag har hört att man ska äta bakelser och gulasch, men jag är inte så förtjust i gulasch och bakelser får jag inte äta så många av. Men jag älskar bakelser så kanske man kan få äta en liten? Men jag har också hört om varma bad. Det ska bli spännande. Oj, Oj, vad jag måste läsa på. Någon som har varit där som kan ge tips?

Kommentarer
Postat av: Iceea

Vilken fullspeckad helg!

va mysigt att åka bort. Blev resan dyr?

Själv skulle jag också vilja "fly landet" lite.

2008-09-16 @ 10:23:50
URL: http://iceea.blogg.se/
Postat av: Iceea

Ja inte alls farligt dyrt för resan.

Det blir säkert jätteroligt för er =)



Jodå ikea är bra. Tyvärr så gillar jag inte att komma hem och se att ALLA möbler är från IKEA. Känns opersonligt på nått sätt. Antagligen något jag stör mig på mer än nån annan. jag har bara varit på kurvan.

2008-09-16 @ 10:48:08
URL: http://iceea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0