Viktmål

För att klara New York målet med -10kg måste jag snitta 2,0 i veckan. Det är lite för högt. Jag tror att jag tyvärr kommer att behöva nöja mig med en total nedgång

till november på åtta kilo. Det är drygt ett kilo i veckan. Hade jag inte åkt till Budapest hade det varit lättare. Mitt mål när jag är där är att inte gå upp något den veckan,

vilket troligtvis blir svårt nog. Det känns lite tröstlöst.


Första delmålet i viktplanen är New York 25 november. Jag har satt en första gräns på tio kilo till dess. Det är lite för högt. Jag tror att jag tyvärr kommer att behöva nöja

mig med en total nedgång till november på åtta kilo. Det är drygt ett kilo i veckan. Hade jag inte åkt till Budapest hade det varit lättare. Mitt mål när jag är där är att inte gå

upp något den veckan, vilket troligtvis blir svårt nog. Det känns lite tröstlöst.

Delmålet efter är till 30 december när jag åker ner till mamma och pappa. Det är på ytterligare 5 kilo.


En sak i taget, så ska det nog gå bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0