Tisdag

Tisdagskvällen spenderades hemma med lillasyster och en mycket god middag som hon bjöd mig på. Färsk lax, en härlig varm sallad med färsk sparris och andra godsaker och så en krämig romsås till det. Mums! Vi gick igenom våra budgetar och jag förvånas som alltid över hur jag överlever varje månad. Det borde inte vara möjligt. Men jag gör ju det. jag försöker nu att vakta min kronor inför de två resorna somnbara kommer närmre och närmre. Att inte köpa onyttigheter hjälper faktiskt till att spara pengar. Sedan lägger jag väldigt mycket pengar på frukt, mellan 120 och 150 kronor i veckan. Men det är nyttigt och gott och mättande och inget jag vill skära ner på, så det får nog vara så.


Vi hade en väldigt trevlig kväll även om den blir kort eftersom det är vardagskväll och sen sov jag ganska gott.


Jag har redan snubblat halvvägs till helg och snart är det dags för att samla ihop mig inför kursen. Jag är inte helt nöjd med min fältstudie, men den känns bättre efter lite hjälp från lillasyster igår. Jag lägger upp den, så kan ni kanske gissa var någonstans det är?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0