Onsdag - igen!

Onsdag, och så var det halva veckan igen! Onsdagar är långa men bra dagar. Torsdagar är nästan helg. Fredagar är bra dagar. Helger är bra. Slutsumman av detta blir verkligen att det bara är bra saker kvar. Jag fick sovmorgon till åtta imorse. Var fortfarande trött när jag vaknade, men nu har jag piggnat till. Jag har det hyfsat lugnt på jobbet och håller bara på och fixar med grejer men har ingen egentlig stress, och det är jag tacksam över. Chefen har inte kommit in ännu, hon skulle ha några som fotograferade hennes hem denna morgon. Det var något om en arkitekt.


Jag fick ett boktips om Eckhart tolle, någon som har läst? Beställde hem en av hans böcker i pocketversion. Det var läge sedan jag läste något självutvecklande. Det kan nog vara bra.


Idag är det jobb hela dagen, jag har en lunchpromenad med en kollega inbokad så att jag får njuta av det vackra vädret, och sedan kurs, och sedan hem till mannen. Jag tror att det kommer att bli en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0