Nästan framme!

Idag var det verkligen halt ute. Jag borde kanske ta mammas erbjudande om att få broddar i julklapp på allvar. Jag vill bara inte känna mig som en tant. Men jag vill inte halka omkring heller.


Igår bokade vi hotell i NY. Vi fick tag på ett som var bra, inklusive skatter blev det dryga 875 per person och natt. Det är inte billigt direkt... men det ser schyst ut och ligger bra. vi upptäckte att vi har bokat in oss på Thanksgiving. Inte helt bra. Dels är alla affärer stängda en av dagarna, och dels är fredagen USA:s största shoppingdag. Det kan nog bli lite trångt. Men det känns bra att ha bokat! Jättebra.


Sista dagen innan semestern, jag ska jobba effektivt och försöka få undan så mycket som möjligt på skrivbordet. Sedan väntar härliga tider - ledig i 5 (fem!) dagar. Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0