Mardrömmar

Jag fortsätter att förföljas av mardrömmar. Inatt var jag jagad av en man på cykel. Jag sprang så fort jag kunde, men han var snabbare. Jag hade en stor väska att släpa på också, den var inte speciellt tung men i vägen. Jag ringde mannen för at han skulle komma och möta mig, men han ville inte.


Hm, vad säger det här?


Men det är fredag idag! Helg igen. Det bara rullar på. Ikväll ska jag träffa mannen, imorgon äta middag och planera New York-resa med syster och hennes vän. Och så söndag ute i naturen. Det ska bli trevligt. Jag har kollat upp väderleksrapporten och det ser bra ut.


Jag letade efter kol igår kväll och hittade en halv påse. Hur mycket behöver man för att elda? Mer? Kanske kan använda lite pinnar också annars. Jag gillar tanken på att samla ved i skogen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0