Måndag

Jag hade en produktiv dag igår där jag städade ordentligt hemma och tvättade och lagade middag till mig och lillasyster. Jag lyckades klämma in ett extra träningspass på lunchen, kändes bra. Hade svårt att slappna av och svårt att sova under natten, kändes fortfarande speedad av allt jag skulle göra.


Idag ska jag köra mitt vanliga träningspass. Jag har ont i rygg och axlar så jag hoppas att det släpper lite. Måste vara noggrann med stretchen. Kände av det redan igår då jag stretchade ut nacken men tog det inte så allvarligt. Idag när jag kom till jobbet gjorde jag lite uppvärmingsövningar, men sedan kom en av våra julextra och då fick jag sätta mig ner istället och jobba.


Idag ska jag äta middag med lilla syster. Det ska bli trevligt. Vi ska äta något nyttigt men gott och lägga upp budget och titta på min text inför imorgon och kanske kolla på dh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0