Igår, idag, imorgon

Kursen igår var bra. Vi var bara sex stycken där så det blev väldigt intensivt och spännande och vi hann med mycket. Nästa uppgift är dialoger, så nu ska jag sätta igång och tjuvlyssna på folk. Jag tycker att det är svårt att få in dialoger i en berättelse, men det är väl bara övning som gäller!


Idag är chefen i Göteborg, så jag kan jobba i fred och det känns bra. Jag har en del att göra men inte överdrivet stressigt. Härliga tider! Ikväll ska jag sanera min lägenhet. Den är smutsig och inte alls rolig att vara i. Jag måste skura golv och torka element och sådant. Men det är bra att göra det på torsdagen, och ha en fin lägenhet till helgen!


Mamma och pappa kommer upp imorgon, de är här fredag till tisdag. De har gett oss söndag att träffa dem på. Ibland känns det verkligen som att man blir tagen på nåder. Men det är så det är. De åker ju inte upp bara för att träffa sina barn, de har ju alltid så mycket annat inplanerat. Men storasyster har planerat pastabakande och promenad och allt möjligt så det blir nog mysigt. Jag hade hoppats att manen skulle vara med hela dagen men han har tentainlämning på måndag så han måste sitta och skriva. Men men... man kan väl inte få allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0