Helg

Fredagen tillbringade jag och mannen hemma, vi lagade god mat och pratade och hade det trevligt. Jag somnade inte ens i soffan. Vi hade en lugn lördagseftermiddag, jag har nu uppdaterat mina fotoalbum så att jag ligger i fas tom februari 2008. Har beställt ett gäng bilder till, som jag ska hämta imorgon. Det är fortfarande alldeles för mycket krångel med beställningarna, men jag har inte gett upp.


På kvällen var jag på ett sexparty hos en av vännerna. Vi var en liten skara som lyssnade på en 50+ kvinna som "inte bara jobbade på bank utan också var mamma och mormor". Jag vet inte om jag vill ta sexråd av en mormor. Hon hade ingen vidare säljapproach men vi hade det trevligt ändå. Jag köpte en försvarsspray som både svider, färgar och stinker. Laglig dessutom. Nu kan jag ut och gå i mina områden utan att vara rädd för att bli överfallen.


Söndagen tillbringades med mamma och pappa och systrarna, vi gick en härlig tvåtimmars promenad i Hagaparken. Vilket fantastiskt väder! Natur i gult och rött och grönt. Sedan kom mannen också och vi lagade pasta från grunden och åt middag. Jag kom inte ihåg att det var så svårt att göra egen pasta. Mina små spenat och osfyllda kuddar såg ut som små monster. Men gott blev det! Vi fick också god sallad och vin och pappas speciella efterrätt. Det blev en jättelyckad dag och kväll. Kändes som en riktig italiensk familj.


Men oj vad trött jag var i morse. Kunde inte komma upp förrän närmre sju. Fortfarande stel i nacke och axlar. Får bli lite bastu på gymmet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0