Förgiftning

Hade en riktigt trevlig kväll med Vännen. Åt lite mat och fikade och hon rökte för många cigaretter. Känns så konstigt att jag knappt saknar det längre.


En obehaglig incident hände dock. Jag råkade matförgifta hennes hund. Det var verkligen inte meningen. Jag brukar alltid vara noga och fråga om jag får ge henne något, men vännen hade vid det här tillfället gått ut ur rummet och pratade i telefon, och jag blev lite uttråkad och gjorde några konster. Jag ska aldrig mer göra om det. Förlåt!


Jag fick däremot lära mig vad som var farligt för hundar att äta; choklad, lök, xylitol, nötter och... något mer. Vad var det för något?


Hädanefter kommer jag bara ge henne hundgodis.


Hunden alltså, inte vännen.


Kommentarer
Postat av: Bodil

Haha det gick ju bra tillslut! Båda hundarna överlevde förgiftningsattacken =) kram

2008-10-03 @ 07:45:52
URL: http://bodilsminicirkus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0