Dumma vältränade tjejer

Idag blir jag inte peppad av alla vältränade tjejer på gymmet. Jag känner mig mer uppgiven. Jag orkar bara halva mitt vanliga pass, har ingen energi i benen. Tror att det beror på de senaste nätterna med dålig sömn. Jag har två fullt planerade veckor framför mig och märker hur stressad jag blir av det. när ska jag få sova ordentligt egentligen? Hade jag bara kunnat ställa klockan på sju eller något mer rimligt tror jag inte att jag hade haft de här problemen.


Men att gnälla hjälper inte. Jag har gått framåt ifråga om mina texter. Pojkvännen och syster har kommenterat och hjälpt till, så nu ska jag omarbeta bitarna jag är mindre nöjd med och sedan känns de färdiga inför imorgon. Skönt att ha det klart en dag före.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0