Det regnar över Stockholm

Det regnar över Stockholm, men jag såg bara blöt asfalt när jag gick till jobbet. jag är överraskad över att jag fortfarande inte är speciellt höstdeprimerad. Men det kanske kommer, som ett litet brev på poste... fast inte så efterlängtat.


Idag ska jag äta lunch med mannen och titta på hans arbetsplats. Sedan ska jag gå och hämta mina foton och det är nog vad jag kommer att tillbringa kvällen med att göra. Jag har en lugn eftermiddag och kväll framför mig. Känns väldigt bra. Hinna städa undan lite, jag skulle behöva tvätta, och fixa och dona innan helgen.


Men jag blir lite orolig inför min höstsöndag. Det får inte regna på vår friluftsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0