Min önskelista

Trots det tidigare inlägget vill jag ju ha julklappar! Det här är mitt första utkast på min egna önskelista. Utan inbördes ordning.

  

Min önskelista

En riktigt bra hårtork, som inte bränner håret. Och som torkar det på sådär tio sekunder!

En salladsslunga. Inte för stor, den måste rymmas i skåpet.

Små saker jag kan ha i badkaret. Nya skrubbhandskar (svarta), fina badkulor och dyrt, doftande skum.

Örhängen (i titan, tål inte annat).

Ny fin mössa med matchande halsduk och vantar, stickade.

Philips Wake-up light. Tänk att få vakna utvilad!

Presentkort på Make-up store.

Fotoalbum. Sådana man klistrar in bilderna själv. Stora! Helst svarta eller i brunt, ljust läder.

Hårprodukter från Goodwell - heter de så? Ljusblå förpackningar, finns att köpa hos frisören.

Bidrag till skrivutbildning höst 2009.

Böcker - massor att läsa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0