Måndag, igen!

Måndag igen och det är kolsvart när jag vaknar igen. så lång frist fick man av vintertiden. Jag har satt upp en sån där väckarklocka på önskelistan, som tänds en stund innna och gör att man vaknar ur rätt sömn. För oj, så trött jag är när jag ska pallra mig upp ur sängen!

  

Har haft en lugn och bra helg, men känner mig inte riktigt på topp. Lite småförkyld och halvdålig. Jag hoppas att det ger med sig.

  

Den här veckan är fullmatad med saker att göra. Idag ska jag klippa mig, imorgon ny synundersökning och sedan en fika med en gammal vän, onsdag kurs, torsdag spana in kollegans nya hus och fredag och lördag med mannen. Veckorna går så fort nu. Jag längtar efter att få börja julpynta. Funderar på at börja lite ikväll... inte julgranen än, men lite utebelysning kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0