Julemballage

Vi har redan ramlat in till mitten av veckan och jag har knappt dragit efter andan sedan helgen. Läskigt så snabbt det går! Fullt upp på jobbet, nu brinner det i knutarna för att hinna med att få hem allt till julhandeln.

  

Drömmer förvirrade drömmar om konstiga saker, inatt var det någon blandning av en dvärg, allmänt åtlöje och elaka män. Inte helt bra. Men jag sover i varje fall! Jag somnar och sover och sover och är dödstrött när jag ska gå upp.

  

Jag har get mig själv shoppingförbud innan resan men jag kan fortfarande handla till andra. Under helgen har jag frossat i fina presentinslagningar, och idag utökades orgien till julkort och juletiketter och annat fint. Å, så mycket fina saker det finns att slå in paket med!

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0