Jag vill bli moster!

Storasyster är gravid med sitt första barn. Jag ska bli moster! Nedkomsten var beräknad till den 16 november. Fortfarande har inget barn synts till. Jag väntar och väntar, och det gör lillasyster också. Storasyster väntar nog mest. Men inget händer. Jag försöker att skynda på den med tankens kraft, men det fungerar inget vidare. Nu kommer den säkert typiskt nog när vi är borta. Dumma unge! Den kunde väl kommit förra veckan som vi hade planerat. Hur ska vi veta vad vi ska köpa i julklapp? Jag vill köpa en prinsessklänning, men om det blir en liten pojke, är det kanske inte någon bra idé.

Kom igen nu, storasyster, och säg till den att komma ut! Jag vill bli moster!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0