Dan före dan

Idag är det dagen före! Jag tillbringade hela måndagskvällen med att städa, tvätta, laga mat, och packa. Lite småsaker som ska kompletteras idag, annars tror jag faktiskt att jag har allt! Jag försöker packa så lite som möjligt, så att jag har gott om plats för allt jag ska handla på väg hem.

  

Idag ska jag fixa om naglarna, jag hoppas att min duktiga skönhetstjej kan laga den som har gått av så att de ser snygga ut under helgen, men sedan får det vara nog. Det har varit kul de här månaderna med fejknaglar, men oj, så besvärligt det är. Inte riktigt min grej. De ser helt okej ut i vanliga fall. Jag får återgå till det helt enkelt.

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0