Underbara sol!

Äntligen sol igen! Både idag och igår! Jag var lycklig när jag gick den lilla promenaden nerför backen till pendeln, den kvarten kan verkligen få mig på bra eller dåligt humör. Efter jobbet igår tog jag en dryg timmes promenad runt djurgården, sååå fint! Det doftar av blommande hägg, syren och fläder, allt på en gång. Det har kommit upp massa underbar midsommarblomster och gräset är grönt och friskt efter regnet senaste dagarna. Vattnet ar absolut spegelblankt, det var tyst med undantag från knastrandet i gruset av andra människor som liksom jag njöt av en promenad eller springtur. Märkligt hur långt bort stadslivet kan kännas, när det är så nära...


Måste få ut på en ny promenad idag, får se om det blir ensam i mina trakter eller i Tullinge med sällskap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0