Också var det helg...

Tiden går så otroligt fort. Jag får känslan av att knappt märka veckorna som rullar fram. Det känns som om det precis var fredag, och nu sitter jag här igen och är glad för två dagars ledighet.


Det blev alldeles för mycket vin igår med chefen och bästa kollegan, mycket trevligt men idag är huvudet som stoppat med bomull och jag känner mig ganska ofräsch och trött. Allting tar längre tid. Jag tröstar mig med en fejkläsk och har lätt ångest över alla kalorier jag tryckte i mig igår. Jag gjorde misstaget att beställa lite för lite mat, och istället äta alldeles för mycket av brödet som fanns. Inte bra alls. Kommer få en tuff helg inför nästa veckas vägning. Skit.


Jag har en lugn fredagskväll framför mig, mannen ska sätta ihop sin förestående guidning så jag tänkte tillbringa kvällen med en påse skruvar och Blood diamond, som storasyster länge tjatat om att jag måste se. Ska bli spännande att se om den lever upp till de höga vitsorden.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0