Jobb och märkliga föräldrar

Klarat mig igenom arbetsdagen, ska snart hem till syrran och möta upp familjen. Fick ett ganska förvirrat telefonsamtal från mamma igår då hon meddelade att de var på väg upp till Stockholm. Men de hade inte riktigt inplanerat att träffa oss. Ibland undrar jag hur de tänker. Jaja, ska tillbringa kvällen med syrrorna i varje fall, och antagligen mamma och pappa en stund. Vi får väl se.


Har haft fullt sjå på jobbet hela dagen, så fort jag tycker mig bli färdig får jag nya högar. Åt lunch med syster ute i en park, trevligt. På ett sätt skönt att kunna skratta åt hur vi hanterade gårdagen. Det är väl så vi hanterar jobbiga saker, genom att se att vi inte är ensamma i dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0