Skärgårdstur!

Äntligen börjar vi närma oss årets skärgårdstur! Sedan några år tillbaka har vi en trevlig tradition att samla ihop det gamla gänget, och alla andra som vill följa med, och bege oss till Grinda för en heldag med sport, bad, picknick, och mest av allt bara umgås. Man kan ta en liten promenad runt ön, kanske titta på båtarna, man kan spela rugby och frisbee och allt annat man har lust med. Man kan ligga på en filt och titta upp i en knallblå himmel, man kan dricka ett härligt rödvin och spela ett parti Chicago. Man kan ta ett dopp i det absolut iskalla havsvattnet med den lite steniga botten, man kan kiknande av skratt springa mellan konerna då vi spelar brännboll.


I år vet jag inte riktigt hur många vi blir, men jag hoppas att några gamla och nya ansikten dyker upp. Det enda molnet på min himmel är konserten samma kväll. Det hade varit skönt att slippa tänka på att vi ska vidare sedan. Efter en heldag ute är man ganska mör. Jag ser verkligen fram emot att gå och se Kent igen, och Thåström är en gammal kärlek, men jag tycker inte om att göra flera saker samtidigt. Jag önskar att jag hade kunnat få fokusera enbart på dagens utflykt. Men, jag får verkligen skylla mig själv, där ser man hur det går när man inte använder sin kalender. Jag lovar att börja använda min fina nu igen.


Kommentarer
Postat av: lupum

uppmärksamheten är en belönning inte en batalning:P

2008-06-25 @ 10:34:35
URL: http://lupum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0