Jobb?

Jag sitter och tittar på alla högar med papper som ska åtgärdas. Sedan kollar jag vad det ska bli för väder i helgen. Sedan kollar jag vännens blogg. Går ut i köket och gör mig en kopp te. Sätter mig vid datorn igen. Nähä. Fortfarande igen inspiration. Funderar på att träna på lunchen. Blir kanske lite piggare av det? Vänder lite i pappershögen. Suckar högt. Tar upp hotmailen. Inga nya meddelanden. Stänger ner Explorer. Öppnar det igen. Slänger en postitlapp med något jag har glömt vad det var. Pratar med butikschefen i Göteborg i telefon. Rättar till några beställningar. Vrider mig på stolen. Letar efter en ny blogg att följa. Letar efter sökfunktionen på blogg.se. Någon som vet vart den tog vägen? Suckar igen. Tittar ut genom dörren, en av kollegorna är på plats. Funderar på att gå på lunch. Funderar fortfarande.


Kommentarer
Postat av: © M a m m a . J e s s i c a

Ja jag menar det :) Ja jag brukar vilja krama om dom riktigt hårt, men måste hejda mig ;D

2008-06-27 @ 11:21:54
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: matilda

haha! det är en bild från internet ;) inte min bild asså

2008-06-27 @ 11:36:47
URL: http://enidrottandeflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0