Uppenbarelsen

Jag vaknar mitt i natten av en uppenbarelse. Vad är det om? Jag befinner mig någon stans mellan sömn och vakenhet och kroppen är fylld med ro. Huvudet är inte tungt längre och sorgen i bröstet har släppt. Jag ligger och tittar i taket fast jag alltid somnar på mage. Jag är medveten om att något har hänt men sömnen tar åter över kroppen och jag sjunker ner i Ingenstansland igen.


En kort stund av frid. Jag kan inte beskriva vad det var eller vad jag drömde som gav mig den där känslan eller vad som hände. Jag minns inte vad som hände, men något var det.


Kommentarer
Postat av: Iceea

TACK!!!

Födelsedagen styr upp sig =)

Japp ibland har man tur i oturen dvs med kakorna.



Spännande med din dröm. Ibland är det undermedvetna bra då det omedvetet får oss att vila upp.

(Jag läser fortfarande din blogg även om jag inte alltid skriver. Vill du ska veta det)

kramar

2008-12-09 @ 13:51:20
URL: http://iceea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0