Ta med, och slänga bort...

Ta med, och slänga bort...


Farväl, dåliga självkänsla och alla elaka saker jag tänker om mig själv!

Farväl, alla ensamma dagar och nätter då jag tror jag är ingenting värd!

Farväl, allt ohälsosamt som gör att jag inte kan sova om natten!

Farväl alla mardrömmar, som väcker mig kallsvettig och fylld av skräck!

Farväl, dåliga, oplanerade ekonomi!

Farväl, alla stress och hjärtklappning!

Farväl, alla dåliga relationer som spökar i huvudet!

Farväl, hemska Flemingsberg och dumma trasiga lägenhet!

Farväl, hemska jobb och arbetsplats!

Farväl, all ånger och saknad över det jag aldrig gjorde.


Välkommen, skrivkänsla och entusiasm!

Välkommen, bättre självkänsla och självförtroende!

Välkommen, hälsa och träning!

Välkommen, snällhet mot mig själv!

Välkommen, kärlek!

Välkommen, bättre boende!

Välkommen, bättre planering av min ekonomi!

Välkomna, alla underbara vänner som jag vill ta bättre hand om!

Välkommen, all lyckokänsla!

Välkomna, lugna nätter och utvilade mornar!

Välkommen, min underbara familj och all tid med er!

Välkommen, alla nya dagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0