Sista tillfället på skrivarkursen

Igår var sista gången på kursen, så nu är det slut å skrivandet där för den här terminen. Fortsättningen börjar i februari, och nu gäller det att komma på ett projekt till våren! Jag behöver en större idé. En historia som är viktig att berätta och som kan utvecklas och bli intressant. Jag vet bara inte riktigt hur jag ska få uppslag till den.


Jag fick beröm för mina texter, som denna gång gick på temat Sant eller falskt? Vi skulle skriva två texter, den ena som var sann och den andra påhittad. Klurigt men roligt! Tyvärr var vi bara tre stycken där igår, den här kursen har varit det största manfallet i historien. Jag förstår inte hur folk tänker - eller hur de har råd!


Måste sätta igång och producera lite mer text inför antagningen, cirka tio sidor ska jag skicka in. Känns lätt ångestframkallande, hur ska jag veta om de är bra nog?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0